4 gru 2011

Raz, dwa, trzy ... testing testing

Stało się, wreszcie postanowiłam założyć bloga i od czasu do czasu podzielić się ze światem tym co robię, tym co mnie fascynuje i w pełni mój czas zajmuje.

Określenie co to dokładnie jest zajęłoby mi pewnie z kilka stron, ale wstępnie będzie to blog o scrapowaniu, gotowaniu, filcowaniu, szyciu itd.itp. Sami więc widzicie, że troszkę tego w moim życiu jest, więc powinno być interesująco.

Przygotujcie się na więcej zdjęć, gdyż nie za bardzo lubię/potrafię opisywać co mi w duszy gra, ale niech zacytuję Tolkiena:

"A droga wiedzie w przód i w przód
Choć zaczęła się tuż za progiem –
I w dal przede mną mknie na wschód,
A ja wciąż za nią – tak jak mogę...
Skorymi stopy za nią w ślad –
Aż w szerszą się rozpłynie drogę,
Gdzie strumień licznych dróg już wpadł...
A potem dokąd? – rzec nie mogę."
Podobno kiedyś trzeba zacząć, więc tym miłym akcentem zaczynam blogować :)


7 komentarzy: