28 cze 2012

Zawiało mi

Czasami tak to po prostu bywa, że inspiracja do wykonania scrapkowego dzieła jest wynikiem przypadku. Jakiś czas temu oglądając zdjęcia  z nad morza zauważyłam, że moja chusta ze zdjęć bardzo przypomina papierowe serwetki z Ikei, pod którymi to chowałam zdjęcia przed pazurami mojego kota. I tak wpadłam na pomysł podarcia już i tak lekko naruszonych zielonych serwetek. Zdjęcia wraz z serwetkami powędrowały na jakiś czas do szuflady z pomysłami. I dzięki wyzwaniu w Centrum Hobbystycznym Piątek 13 zostały wydobyte z jej czeluści. Nawet żółte sznureczki kupione w Piątku13 znalazły swoje miejsce na moim poliptyku :)


                                    







5 komentarzy:

  1. Świetny foto-panel :)
    I jak fajnie wkomponowane taśmy dekoracyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuję, chyba się już uzależniłam od tych taśm dekoracyjnych. Pora zgłosić się po kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiecujemy zwiększyć ofertę o nową kolekcję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :). Tak to czasem bywa, że zdjęcia czekają na swój czas :)
    Pozdrawiam, Kasia

    ps. termin nadsyłania zgłoszeń został przedłużony do 12.07. Wyniki 13.07 :)

    OdpowiedzUsuń